Email Marketing stále funguje

Emailing je stále jednou z nejlepších metod online marketingu. I při velkém nástupu sociálních sítí má emailing stále svoje místo. Výhody email marketingu jsou cena, odezva a konverzní poměr.

Samozřejmě všechno se odvíjí od kvality kampaně, produktu a databáze. Emailová kampaň oproti předešlým rokům by již měla být optimalizována i pro mobilní telefony, smartphony, tablety a další mobilní přístroje. Podle statistik 36% emailů po celém světě je otevřeno použitím mobilních přístrojů.

Ve většině případů se rovněž zabýváme pouze chytrými kampaněmi, které pro nás fungují lépe, než jakékoliv marketingové médium. Už jenom personalizace předmětu, rozesílání emailu s dynamickým textem udělá své.

Rozesílání emailů příjemcům, kteří jsou placeny za proklik, nefunguje. Pokud potřebujete zviditelnit brand firmy, utratit rychle peníze z rozpočtu za marketing nebo získat velkou návštěvnost stránek pak můžete kampaň vyzkoušet. Ale pokud požadujete zvýšit prodej produktu nebo návratnost investice, tak doporučujeme jít jinou cestou. Tyto databáze jsou tvořeny z lidí, které nezájímá Váš produkt, ale chtějí pouze vydělat na prokliku.

Hromadné rozesílání emailů – doporučení

1. Ujistěte se, že většina rozeslaných emailů „přistane” ve schránce a že doména nebo IP adresy jsou v pořádku.
2. Váš 
HTML email se musí zobrazovat správně ve všech emailových stránkách i v mobilních přístrojích. Neváhejte použít naši emailovou aplikaci.
3. Ujistěte se, že databázi kterou používáte na rozesílání emailů znáte.
4. Nikdy databázi nekupujte. Emailový list se buďto vytvoří nebo pronajímá.
5. Dělejte chytré kampaně. Určete si strategii emailové kampaně.

 

Pokud si nejste jisti jak udělat fungující emailovou kampaň, tak nás kontaktujte. Rádi pomůžeme.

Zpět na výpis článků